Kommit hem !

Hejhej,nu har jag kommit hem från stallet för typ en timme eller en och en halv.Jag har kollat när Linnea H,Jennifer och Linnea L har tävlat fälltavlan i Hofors.Det gick sådär,för Jennifer tävlade först i ponny klassen på Junior och hon ramlade av på andra hindret så det var synd,sen efter en stund var det Linnea.H`s tur och hon blev utesluten på tredje hindret så det var tråkigt,men sen skulle Linnea.L tävla med Fjodor och hon kom igenom hela banan det gick jätte bra,hon kom på 2:a:D:D.Grattis Linnea!!<3
Celine tävlade med Lyster och det gick bra.Nu har jag vart på hästägar-möte i stallet och innan det var jag med hem till Linnea.Kling och badade i hennes nedgrävda pool.Det var typ 27g;D
Har inte lagt upp bilder på dem idag (han ej).Men en bild har jag !;)
Linnea.H & Junior!:) (Söta <3)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0