Lägret

Hejsan alla, förlåt men har inte årkat för har lagt mig sent och gått upp tidigt på dagarna under lägret.

Träningarna gick super nån dressyr var lite klurig men fick bra, vi hade även tempoträning det var kul första gången för mig.

Men sista dagen så skulle vi rida en bana på tärrengen och det fans medel och svår, jag tog medel, men på det stora vatten hindret så ville han inte gå i.

Han stog där och vägra gå över huvud taget, vart jätte ledsen och besviken på han eftersom han har hoppat det på träningarna, så vi fick drag hjälp då gick han i. Och hoppade dem två sista hindrerna. Så vi tog inte fältävlans kortet :(

Men imon ska jag på Sofi träning då kanske jag ska göra om den sista delen:D

Pusshej:*
( bilder sen lägret)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0